نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های آموزشی " پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • آموزش سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
  • آموزش ابتدایی مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • آموزش تلفیقی – فراگیر بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
  • آموزش چندپایه نقشه علمی حوزه پژوهشی "آموزش چندپایه" [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • آموزش زیست محیطی تحلیل محتوای طرح های جشنواره جابر بن حیان مبتنی بر سطوح فعالیت های آموزشی یادگیری اکتشافی جروم برونر با توجه به پروژه های آموزش زیست محیطی جهانی (نمونه موردی: مدارس چند پایه مختلط ابتدایی، منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • آموزش متقابل بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • آموزش و پرورش منطقه موسیان بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]

ا

  • ابتدایی ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
  • اختلال بیش فعالی واکاوی راهبردهای آموزشی موثر بر مدیریت هدفمند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال بیش فعالی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش خلاقیت بر بهبود مهارت های حل مسئله و کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان خجالتی [(مقالات آماده انتشار)]
  • اعتیاد به اینترنت بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
  • امنیت روانی بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
  • انگیزش تحصیلی بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]

ب

  • برنامه درسی ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
  • بهزیستی روانشناختی بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]

پ

  • پدیدارشناسی راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • پدیدارشناسی " پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
  • پیشرفت تحصیلی واکاوی راهبردهای آموزشی موثر بر مدیریت هدفمند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال بیش فعالی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400]

ت

  • تدریس اثربخش بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • تدریس چند پایه مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • تلفیقی سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]

ج

  • جشنواره جابر بن حیان تحلیل محتوای طرح های جشنواره جابر بن حیان مبتنی بر سطوح فعالیت های آموزشی یادگیری اکتشافی جروم برونر با توجه به پروژه های آموزش زیست محیطی جهانی (نمونه موردی: مدارس چند پایه مختلط ابتدایی، منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • جو روانی_اجتماعی مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]

چ

  • چرخۀ تفکر بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • چند پایه " پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • چندپایه سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]

خ

  • خلاقیت مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
  • خلاقیت ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاس‌های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]
  • خلاقیت اثربخشی آموزش خلاقیت بر بهبود مهارت های حل مسئله و کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان خجالتی [(مقالات آماده انتشار)]

د

  • دانش‌آموزان واکاوی راهبردهای آموزشی موثر بر مدیریت هدفمند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال بیش فعالی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • دانش آموزان خجالتی اثربخشی آموزش خلاقیت بر بهبود مهارت های حل مسئله و کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان خجالتی [(مقالات آماده انتشار)]
  • دانش آموزان کلاس چند پایه بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • دانش آموزان کم شنوا مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
  • دانش آموز با نیازهای ویژه بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
  • دانش آموز تحت پوشش آموزش های تلفیقی- فراگیر بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
  • دوره‌ی ابتدایی واکاوی راهبردهای آموزشی موثر بر مدیریت هدفمند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال بیش فعالی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400]

ر

  • راهبرد تدریس مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • راهبردهای تدریس راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • راهبردهای تدریس بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • راهبردهای مدیریت مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • روستایی " پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • روش تدریس ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]

س

  • سازماندهی مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • سازنده گرایی مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1400]

ع

  • علم تخصصی سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]

ک

  • کلاس چند پایه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کلاس چند پایه مناسب ترین راهبردهای تدریس درکلاس های چند پایه با تأکید بر نظریه سازنده گرایی [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • کلاس چندپایه نقشه علمی حوزه پژوهشی "آموزش چندپایه" [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • کلاس چندپایه بررسی و شناسایی ضعف‌های معلمان در مدیریت کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • کلاس‌های تلفیقی مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
  • کلاس‌های چند پایه راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کلاس‌های چندپایه مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
  • کلاس‌های چندپایه مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کلاس‌های چندپایه بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • کلاس‌های چند پایه و تلفیقی ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاس‌های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]
  • کلاس های چند پایه و تلفیقی بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
  • کلید واژه ها: الگو ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
  • کیفیت آموزش پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]

م

  • مدارس ابتدایی مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مدارس ابتدایی بررسی راهبردهای تدریس اثربخش در کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
  • مدارس تلفیقی و مدارس استثنایی مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
  • مدارس چند پایه موسیان تحلیل محتوای طرح های جشنواره جابر بن حیان مبتنی بر سطوح فعالیت های آموزشی یادگیری اکتشافی جروم برونر با توجه به پروژه های آموزش زیست محیطی جهانی (نمونه موردی: مدارس چند پایه مختلط ابتدایی، منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • مدیرت کلاس بررسی و شناسایی ضعف‌های معلمان در مدیریت کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • مدیریت مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مدیریت تخصیص و مصرف بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
  • مشکلات کلاس های چند پایه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • معلم رابط بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
  • معلم یار پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مقطع ابتدایی راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • منابع مالی بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
  • مهارت حل مسئله اثربخشی آموزش خلاقیت بر بهبود مهارت های حل مسئله و کاهش اضطراب اجتماعی دانش آموزان خجالتی [(مقالات آماده انتشار)]
  • مهارت های اجتماعی مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]

ن

  • نشریه سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
  • نقاط ضعف بررسی و شناسایی ضعف‌های معلمان در مدیریت کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • نقشه علمی نقشه علمی حوزه پژوهشی "آموزش چندپایه" [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • نوآوری ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاس‌های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]

و

  • وی-ا-اس ویوئر نقشه علمی حوزه پژوهشی "آموزش چندپایه" [دوره 2، شماره 3، 1400]

ی

  • یادگیری اکتشافی تحلیل محتوای طرح های جشنواره جابر بن حیان مبتنی بر سطوح فعالیت های آموزشی یادگیری اکتشافی جروم برونر با توجه به پروژه های آموزش زیست محیطی جهانی (نمونه موردی: مدارس چند پایه مختلط ابتدایی، منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 2، شماره 3، 1400]
  • یادگیری خدمات محور ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]